Próbáld ki 30 napig kockázatmentesen!
Ha elégedetlen vagy a termékkel, 30 napon belül kérdés nélkül visszafizetjük a termék árát neked!
Ez az Oclean elégedettségi garancia – pénzvisszafizetéssel. Zéró kockázat!
A promócióban résztvevő termékek:
„Teszteld 30 napig – 100%-os elégedettség vagy pénzvisszafizetés”
1. A jelen szabályzat ("Szabályzat") a „Teszteld 30 napig – 100%-os elégedettség vagy pénzvisszafizetés” elnevezésű promóciós kampány szabályait határozza meg. „100%-os elégedettség vagy pénzvisszafizetés”, amelynek lényege, hogy a promóció résztvevője a vásárlás időpontjától számított 30 napon belül visszaküldheti a promóció hatálya alá tartozó, a promóciós időszak alatt az értékesítési ponton vásárolt új szónikus fogkefét vagy szájzuhanyt, a vételár visszatérítési kérelmével együtt a promócióban résztvevő kereskedő számára ("Promóció").
2. Az e szabályzatban szereplő nagybetűs kifejezések az e szabályzatban megadott jelentéssel bírnak.
3. A promóció szervezője a WayteQ Europe Kft. (székhely: 1097 Budapest, Gubacsi út 6. cégjegyzékszám: 01-09-915743, adószám: 14699517-2-43).
4. A Szervező felelős a promóció lebonyolításáért, különösen a promócióban résztvevők jelentkezésének elfogadásáért, ellenőrzéséért és adataik tárolásáért, valamint a promóció árának (vagy viszonteladó partnerek felé az eladási ár egy részének) a jelen szabályzatban meghatározott feltételek szerinti visszatérítéséért a promócióban résztvevők részére, továbbá a résztvevők panaszainak elfogadásáért és elbírálásáért, a jelen szabályzat rendelkezéseivel összhangban.
1. A promóció célja annak biztosítása, hogy a promócióban részt vevő vásárlók teljes mértékben elégedettek legyenek a termék megvásárlására vonatkozó döntésükkel. Ennek érdekében a Vevő a Szabályzatban meghatározott ideig tesztelheti a terméket. Amennyiben a termék használatával kapcsolatban elégedetlen, a Vevőnek lehetősége van a terméket a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek szerint visszaszolgáltatni.
2. Sem a promóció, sem annak bármely eleme nem minősül a 1991. évi XXXIV. törvény a szerencsejáték szervezéséről értelmében vett lottójátéknak vagy egyéb szerencsejátéknak.
1. A promóció a Magyarország területén zajlik.
2. A promóció kizárólag a https://mstore.hu/ webáruházra (WayteQ Europe Kft. által üzemeltetett) és az mStore üzletre (mStore Lurdy Ház - 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.) (Mi Stores Hungary Kft. által üzemeltetett), amely a promóció hatálya alá tartozó termékeket kínál ("Értékesítési pont").
3. Az akció 2023. június 1-től visszavonásig vagy legkésőbb 2023. december 31-ig tart. Visszavonás esetén a Szervező 14 naptári nappal a promóció vége előtt tájékoztatja a vásárlókat a promóció végének időpontjáról.
1. A 3. pontban foglaltak szerint a promócióban résztvevők ("résztvevő" vagy "vevő") csak Magyarország területén lakóhellyel rendelkező, nagykorú, cselekvőképes természetes személyek lehetnek, akik elolvasták a Szabályzatot és elfogadták annak rendelkezéseit és a Polgári Törvénykönyv rendelkezései értelmében vett fogyasztók.
2. A promócióban való részvétel önkéntes.
3. A következők nem vehetnek részt a promócióban:
a.) Jogi személyek,
b.) Jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egységek,
c.) Vállalkozási tevékenységet folytató természetes személyek, akik a vállalkozási tevékenységükhöz közvetlenül kapcsolódó, számukra szakmai jellegű, különösen a vállalkozási tevékenységük tárgyából eredő, a központi nyilvántartásról és a vállalkozási tevékenységre vonatkozó információkról,
d.) Azon szervezetek, amelyek üzleti tevékenységük keretében a Szervezővel olyan forgalmazási vagy egyéb megállapodást kötöttek, amelynek tárgya a Promóció hatálya alá tartozó termékek szállítása.
1. A promóció az Oclean szónikus fogkefékre és az Oclean szájzuhanyokra vonatkozik, a szettben értékesített termékekre is vonatkozik ("Promóciós termék").
2. A Promócióban való részvétel feltétele legalább egy Promóciós Termék megvásárlása. A Promóció csak olyan vadonatúj Promóciós Termékre vonatkozik, amelyet a Vásárlók a Promóciós időszak alatt vásároltak a Szabályzatban megjelölt értékesítési pontokon.
3. Amennyiben a Vevő nem elégedett a megvásárolt Promóciós termék használatával, azt futárszolgálat útján visszaküldheti a megadott címre:
WayteQ Europe Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1097 Budapest, Gubacsi út 6. – Office Campus, B épület
Cégjegyzékszám: 01-09-915743
Kiállító: Fővárosi Cégbíróság
Adószám: 14699517-2-43
4. Megjegyzések a „Teszteld 30 napig – 100%-os elégedettség vagy pénzvisszafizetés” promócióhoz
5. A promócióban részt vevő termékek a vásárlástól számított 30 napon belül visszaküldhetők. Azt, hogy a termék visszaküldésének határideje lejárt-e vagy sem, a küldeménynek a 3. pontban megadott címre történő beérkezésének dátuma határozza meg.
6. A Termék visszaküldése csak akkor lehetséges, ha az alábbi feltételek egyidejűleg teljesülnek:
a.) A Termék visszaküldése a jelen Szabályzatban meghatározott módon és határidőn belül történik. A visszaküldött Terméknek tisztának, épnek, sérülésmentesnek kell lennie, az eredeti csomagolásban kell elküldeni, az eredetileg megvásárolt Termék felszereléséhez tartozó összes tartozékkal együtt. Az Oclean csak akkor fogadja el a visszaküldést ezen akció keretében, ha a Fogyasztó a készlet részeként kapott összes terméket visszaküldi. A hiányos készlet visszaküldése nem minősül promóciós visszaküldésnek, amiről a Fogyasztó értesítést kap. Ha a fogyasztó hiányosan küldi be a terméket, az Oclean ezt nem fogja időben visszaküldöttnek tekinteni.
b.) A Termék visszaküldése a Termék eredeti vásárlását igazoló bizonylattal - nyugtával vagy számlával - történik, amely tartalmazza különösen az egyedi dokumentumszámot, a megvásárolt Termék specifikációját és a bruttó vételárat. A fizetési visszaigazolások (KP nyomtatványok, kártyatranzakció visszaigazolások, átutalási visszaigazolások stb.), pro forma számlák vagy az áruk kiadásáról/szállításáról szóló dokumentumok nem ismerhetők el a vásárlás bizonyítékaként
c.) A termék a következő adatokkal kerül visszaküldésre:
- A vásárlás dátuma összhangban van a vásárlást igazoló bizonylattal,
- A termék visszaküldésének oka,
- A Vevő családi és utóneve és pontos postacíme,
- A Vevő bankszámlaszáma, amelyre a visszatérítést tartalmazó átutalást kell teljesíteni.
Ezeket az adatokat a promócióban érintett termékek értékesítési pontjain elérhető speciális űrlapon (a továbbiakban: "Visszatérési űrlap") kell megadni, amely a https://mstore.hu/oclean30nap weboldalról is letölthető, vagy a résztvevőnek egy papírlapra kell átírnia a Szabályzat elolvasásáról és elfogadásáról szóló nyilatkozattal együtt. A Visszatérítési űrlap sablonja a Szabályzat 1. számú mellékleteként található.
7. A Szervező a vásárlást igazoló bizonylaton feltüntetett termékvásárlás bruttó összegét a Szabályzatban meghatározott követelményeknek megfelelő, hiánytalan kérelem beérkezésétől számított 30 naptári napon belül visszatéríti a Vevőnek. A visszatérítés banki átutalással történik a Vevő által megadott bankszámlára ("Visszatérítés").
A bruttó ár a termék eladója által a vevőnek a termék megvásárlásakor vagy annak befejezése után bármilyen okból nyújtott valamennyi árengedmény és árcsökkentés (rebate, sale, akció, promóció) figyelembevétele utáni árat jelenti.
Mivel a Promóció a termékre vonatkozik és irányul, a Szervező csak a termék bruttó vételárának visszatérítésére vállal kötelezettséget a Promóció keretein belül, az adott számlán / nyugtán szereplő, teljesült szolgáltatások (postaköltség, futárköltség) visszatérítésére nem, azt minden esetben a Vevőt terheli.
8. A Vevőnek az Akció keretében a Termék visszaküldésére vonatkozó joga nem vonatkozik azokra a Termékekre, amelyek esetében a használatukkal való elégedettség szintje csökkent a mechanikai sérülések és a vásárlás után keletkezett hibák miatt, különösen a következők miatt:
a.) Nem megfelelő vagy az utasításoknak nem megfelelő használat vagy tárolás;
b.) Helytelen vagy nem megfelelő telepítés;
c.) Engedély nélküli szervizeléssel, önkényes javításokkal, átalakításokkal és szerkezeti változtatásokkal történő beavatkozás;
d.) Nem megfelelő fogyóeszközök / tartozékok használata.
9. Abban az esetben, ha a fentiekben meghatározott hibával rendelkező vagy a Szabályzatban meghatározott feltételeknek nem megfelelő terméket küldünk vissza, a terméket a Vevő költségére a Vevő által küldött eredeti vásárlási bizonylatokkal együtt visszaküldjük a Vevőnek; ez különösen vonatkozik a hiányos, sérült, módosított, vásárlási bizonylat nélkül küldött termékekre.
10. A promóció nem sérti a résztvevők általános rendelkezések szerinti jogait, különösen a szavatosság, a jótállás vagy a távollevők között kötött szerződéstől való elállás tekintetében, azzal a fenntartással, hogy amennyiben a résztvevő eláll a promóciós termék értékesítésére vonatkozó távollevők között kötött szerződéstől, az elállás a promóciós termékkel és a visszaküldött termékkel kapcsolatban lép hatályba, és a résztvevő köteles a tőle kapott visszaküldött terméket a Szervezőnek visszaküldeni.
1. A Promócióban való részvétellel kapcsolatos panaszokat a Promóció ideje alatt, de legkésőbb a Promóció végétől számított 30 napon belül lehet benyújtani ajánlott levélben, futárral vagy e-mailben.
2. Az Akcióban résztvevők jogosultak panaszt benyújtani.
3. A panasznak tartalmaznia kell az Akció Résztvevőjének nevét, vezetéknevét, címét (levelezés esetén) vagy e-mail címét, valamint a panasz indokának leírását és megjelölését.
4. Az ajánlott levélben vagy futárszolgálattal benyújtott panaszokat a Szervező címére kell küldeni:
WayteQ Europe Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1097 Budapest, Gubacsi út 6. – Office Campus, B épület
Cégjegyzékszám: 01-09-915743
Kiállító: Fővárosi Cégbíróság
Adószám: 14699517-2-43
Megjegyzések:
5. Az e-mailben benyújtott panaszokat a következő címre kell küldeni: info@mstore.hu, az üzenet tárgyával: „Teszteld 30 napig – 100%-os elégedettség vagy pénzvisszafizetés”
6. A panasz benyújtására vonatkozó határidő betartása szempontjából a panasznak a 4. pontban megadott címre történő beérkezésének időpontja az irányadó, e-mailben történő benyújtás esetén pedig az e-mailnek a Szervező e-mail címére történő elküldésének időpontja.
7. A panasz benyújtására nyitva álló határidő lejárta nem akadályozza meg a résztvevőt abban, hogy a Szervezővel szemben igényt támasszon, beleértve a bíróság előtti igényérvényesítést is.
8. A panaszokat a Szervező által kijelölt bizottság bírálja el. A bizottság a panaszeljárás eredményéről a panasz elküldésével megegyező módon értesíti a Promóció Résztvevőjét - a panasz postai vagy futárpostai kézbesítése esetén levélben a Panaszban megadott címre, a panasz e-mailben történő beérkezése esetén e-mailben, a panasz Szervező általi kézhezvételétől számított 30 napon belül.
9. A panaszeljárás kimerítését követően a Résztvevőnek joga van az el nem számolt követeléseket az illetékes közös bíróság előtt érvényesíteni. A fenti jog akkor is megilleti a Résztvevőt, ha a Résztvevő nem él a jelen szabályzatban leírt panaszeljárással.
1. [Adatkezelő] Felhívjuk figyelmét, hogy személyes adatait a Szervező fogja feldolgozni:
WayteQ Europe Korlátolt Felelősségű Társaság (mStore.hu üzemeltetője)
Székhely: 1097 Budapest, Gubacsi út 6. – Office Campus, B épület
Cégjegyzékszám: 01-09-915743
Kiállító: Fővárosi Cégbíróság
Adószám: 14699517-2-43
Mi Stores Hungary Kft. Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (mStore üzletek üzemeltetője)
Székhely: 2089 Telki, Áfonya köz 12.
Cégjegyzékszám: 13-09-167494
Kiállító: Fővárosi Cégbíróság
Adószám: 24792697-2-13
valamint
A megadott adatokat cégünk ügyfélszolgálati munkatársai láthatják a megrendelések teljesítése rendelési státusz értesítés és számlázás céljából.
Az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.
Weboldalunk tárhelyszolgáltatója: Amazon Web Services Inc. székhelye:410 Terry Ave North Seattle, WA 98109-5210. A tárhelyszolgáltató elérhetősége: https://aws.amazon.com/
Weboldalunk üzemeltetője: ShopRenter.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
4028 Debrecen, Kassai út 129.
Cg. szám: 09-09-020636
További információk: https://mstore.hu/adatvedelmi-nyilatkozat
2. [Önkéntes adatszolgáltatás] Az adatszolgáltatás önkéntes, de szükséges ahhoz, hogy a Szervező teljeskörűen és helyesen hajtsa végre azokat a tevékenységeket, amelyekkel kapcsolatban Ön megadja személyes adatait. A személyes adatok megadásának elmaradása esetén a Szervező nem tudja teljes mértékben elvégezni a jelen Szabályzatban leírt tevékenységeket.
3. [Az adatkezelés alapja] A résztvevők személyes adatainak kezelése a személyes adatok védelmére vonatkozó hatályos rendelkezésekkel összhangban történik, beleértve az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a személyes adatok kezelése tekintetében az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet), a továbbiakban: "GDPR".
4. [A feldolgozás célja] A résztvevők személyes adatait a promóció szervezője a következő célokból és jogalapokon kezeli:
A feldolgozás célja |
Jogi indokok |
Megállapodás megkötése a promóció résztvevőjével és annak teljesítése a Szabályzat rendelkezéseivel összhangban, beleértve különösen: a) annak ellenőrzése, hogy a résztvevőnek a promócióban való részvételére vonatkozó feltételek teljesültek-e; b) a résztvevő által benyújtott panaszok fogadása, elbírálása és megválaszolása; d) egyéb jogok és kötelezettségek gyakorlása a szervezőt a résztvevővel a promócióban való részvételre vonatkozó megállapodás megkötésével kapcsolatban terhelő egyéb jogok és kötelezettségek gyakorlása. |
A Résztvevő személyes adatainak e célból történő feldolgozása a promócióban való részvételre vonatkozó szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges, amelyet a Szervező a Résztvevővel akkor köt meg, amikor a Résztvevő csatlakozik a promócióhoz és elfogadja annak szabályzatát (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének b) pontja). |
Kommunikáció a Résztvevővel a promócióval kapcsolatos ügyekben, beleértve a Résztvevő által a promóció szervezőjéhez intézett kérdések megválaszolását. |
A Résztvevő személyes adatainak e célból történő feldolgozása a promócióban való részvételre vonatkozó szerződés teljesítéséhez szükséges (a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének b) pontja), és az e szerződés teljesítésén túlmutató kommunikáció területén a feldolgozás a Szervező jogos érdekéből eredő célok eléréséhez szükséges, amely a Résztvevővel való kommunikáció a promócióval és annak szabályaival kapcsolatos ügyekben, beleértve a szükséges információk, magyarázatok és segítségnyújtás nyújtását (a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének f) pontja). |
A Szervező által a Résztvevőnek a Promócióban való részvételével kapcsolatos követelések megállapításával, kivizsgálásával vagy védelmével kapcsolatos intézkedések megtétele, beleértve a Résztvevő cselekedeteit, mulasztásait vagy felvetett követeléseit. |
A Résztvevő személyes adatainak e célból történő feldolgozása a Szervező jogos érdekéből eredő célok eléréséhez szükséges, amely a Szervező jogainak és érdekeinek védelme, valamint a visszaélések, csalások és a promóciós szabályzat rendelkezéseinek a Résztvevők általi megsértésének megelőzése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont f) alpontja). |
A szervező által végzett számlázási, számviteli és könyvelési tevékenységek elvégzése. |
A Résztvevő személyes adatainak e célból történő feldolgozása szükséges ahhoz, hogy a Szervező eleget tegyen a jogszabályok, különösen az adótörvények szerinti jogi kötelezettségeinek (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének c) pontja). |
5. [Adatok címzettjei] A Szervező a Résztvevő személyes adatait a következő szervezetekkel oszthatja meg:
a.) Olyan szolgáltatók, akik a Szervezővel kötött szerződések alapján a Szervező számára a promóció lebonyolításához kapcsolódó konkrét szolgáltatásokat nyújtanak, amelyek teljesítése során szükség van a Résztvevők személyes adataihoz való hozzáférésre és azok feldolgozására, informatikai, könyvvizsgálói és jogi szolgáltatók;
b.) A vonatkozó jogszabályok alapján ezek megszerzésére jogosult szervezetek (pl. adóhivatal, rendőrség, bíróság).
6. [Az adatkezelés időtartama] A résztvevőknek a Szervező által a promóció végrehajtása céljából gyűjtött személyes adatait a promóció végéig tárolja, azzal a kikötéssel, hogy ez nem vonatkozik a személyes adatokra:
a.) A résztvevők által benyújtott panaszokkal vagy egyéb igények megállapításával, kivizsgálásával vagy védelmével kapcsolatban feldolgozott adatok - ebben az esetben a Szervező a résztvevő személyes adatait az ezen igények elévülési idejéig tárolhatja.
b.) A Szervezőt terhelő, alkalmazandó jogból eredő kötelezettségek teljesítésével összefüggésben feldolgozott adatok - ebben az esetben a Szervező a Résztvevő személyes adatait az e kötelezettségek teljesítéséhez szükséges ideig tárolja.
7. A személyes adatokat a megfelelő védelmi szintet biztosító technikai és szervezési intézkedésekkel védik, az alkalmazandó előírásokkal összhangban.
8. A résztvevők jogosultak:
a.) Tájékoztatást kapjon a személyes adatok feldolgozásáról, beleértve a feldolgozott adatok kategóriáit és a személyes adatok lehetséges címzettjeit;
b.) Kérheti a helytelen személyes adatok helyesbítését vagy a hiányos személyes adatok kiegészítését;
c.) Kérheti a személyes adatok törlését - a feldolgozásuk elleni tiltakozás benyújtásával;
d.) Kérheti a személyes adatok feldolgozásának korlátozását - ha az ilyen korlátozást indokoló jogi követelmények teljesülnek;
e.) A személyes adatok továbbítása - azáltal, hogy azokat az adminisztrátortól olyan formátumban kapja meg, amely lehetővé teszi azok továbbítását a résztvevő által kiválasztott harmadik félnek;
f.) Tiltakozhatnak személyes adataik feldolgozása ellen;
g.) Panaszt nyújtson be a felügyeleti hatósághoz:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
h.) A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos minden kérelmet, kérdést és kérést a Szervezőnek kell címezni.
1. A promóció lebonyolításának szabályait a jelen szabályzat tartalmazza.
2. A jelen Szabályzat a Szervező ügyfélszolgálatán (1097 Budapest, Gubacsi út 6.), weboldalán (www.mstore.hu) az értékesítési ponton (Mi Stores Hungary Kft. mStore Lurdy) és a honlapon elérhető:
3. A Promócióval és az Oclean termékekkel kapcsolatos további információkat a WayteQ Europe ügyfélszolgálati vonalán kaphat: (hétfőtől péntekig 9.00 és 17.00 óra között) +36 1 445 1222 vagy személyesen a WayteQ Europe Ügyfélszolgálaton (1097 Budapest, Gubacsi út 6. – Office Campus B. épület (ügyfélfogadás hétfő: 9:00-13:00, kedd: 14:00-17:00, péntek: 14:00-17:00).
4. A Promócióban való részvétel feltétele, hogy a Résztvevő megismerje a jelen Szabályzat tartalmát, és azt a Promócióban való részvételre való regisztráció részeként a megfelelő négyzet bejelölésével elfogadja.
5. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a magyar jog rendelkezései az irányadóak.
6. A Szervező a törvény által megengedett mértékben jogosult a Szabályzat módosítására. Ilyen esetben a Szervező előzetesen tájékoztatást tesz közzé a https://mstore.hu/ weboldalon. A Szervező vállalja, hogy a Szabályzat módosítása esetén a módosítások semmilyen esetben nem sértik a Résztvevők által már megszerzett jogokat, és nem rontják a Promóció feltételeit. A Szabályzat módosítása esetén a résztvevőknek - miután erről tájékoztatták őket - jogukban áll következmények nélkül visszalépni a promócióban való részvételtől.
A visszatérítési űrlap letölthető innen: Visszatérítési űrlap / Refund form