Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szerviz

Szervizeléssel kapcsolatos információk

Személyes ügyfélszolgálat:

Cím: 1095 Budapest, Mester utca 83. Ü1, földszint B épület 1-es üzlet
Nyitvatartás:
Hétfő: 9:00-13:00
Kedd: 14:00-17:00
Péntek: 14:00-17:00

 

Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje:
Hétfő-Péntek: 09:00-17:00
Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
Telefonszám: +36 30 288 0066, +36 30 288 4466, +36 1 445 1222 


Címünk: 
1095 Budapest, Mester utca 83. Ü1 földszint, B épület 1-es üzlet, WayteQ Europe Kft.

A jótállással kapcsolatos információk az alábbi linken találhatók: garancia

Segway / Ninebot rollerekkel kapcsolatos garanciális és garancián túli ügyintézés: Segway / Ninebot terméke ügyintézése.

A gyorsabb ügyintézés érdekében, szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:

Személyes leadáskor kérjük legyenek Önnél a következők:

  • a készülékhez tartozó jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
  • vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
  • a hibával összefüggő tartozék(ok)
  • amennyiben nem az Öné a készülék a Tulajdonos elérhetőségei (név, cím, telefonszám, email cím

Postázáskor legyen a csomagban:

  • elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
  • készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
  • vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
  • pontos és részletes hibaleírás
  • hibával összefüggő tartozék(ok)

További teendők okostelefonok leadása előtt:

Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét a szervizbe adás előtt kapcsolják ki, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat. Ennek feltételei:

  • minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI)
  • az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
  • a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.

Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
Fizetős javítás esetén – amennyiben bevizsgálás szükséges – a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie.
Fizetős javításkor a postai visszaküldés díja:

  • Utánvéttel: 1880 Ft (az utánvét díja 390 Ft)
  • Előre utalással: 1490 Ft.

Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható. Kérjük, szervizelés előtt – amennyiben lehetséges – a fontos adataikról készítsenek mentést! Az átvett termék memóriájában, valamint a termékkel átvett adathordozókon lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Szervizelt termékek nyomon követése
Javasoljuk, hogy postai beküldés esetén adja meg email címét!
A Wayteq Europe Kft. szervizes rendszere postai beküldés esetén, a csomag beérkezéséről e-mail-en tájékoztatást küld. A javítás állapota, az email-ben elküldött kódok alapján nyomon követhető Ügyfeleink számára.