Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Az Amazfit a Huaweit megelőzve lépett fel a dobogóra

A Counterpoint Research legújabb kimutatásában (Global Smartwatch Model Tracker) elemezte az okosóra piacot, amin 2021 harmadik negyedévében nagy változás történt, hiszen a korábban még stabil harmadiknak számító Huawei lecsúszott a dobogóról, a helyét pedig az Amazfit (pontosabban Huami) vette át.

A globális leszállítások száma az említett három hónapban összességében elérte a 9,9 milliót, ami a tavalyi eredményekhez képest 89%-os erősödést jelent. Az Amazfitnek (de nevezzük inkább Huaminak, mert az a gyártó) jelenleg 5,8%-os a piaci részesedése, de persze akadnak olyan cégek, mint az International Data Corporation, ami szerint most még inkább a negyedik a gyártó, de ők is úgy jósolják, hogy innentől meglesz mindig a harmadik hely.


 

Az Amazfitnél arra lehetnek a leginkább büszkék, hogy több modelljük Európában is népszerű lett, Olaszországban, Németországban, Spanyolországban például előszeretettel vásárolnak ilyen okosórákat, Törökországban pedig 324%-os növekedést mutatott a cég.

Az első helyen továbbra is az Apple tanyázik a maga 21,8%-os részesedésével, a második helyre pedig a Samsung lépett fel a Galaxy Watch 4 sorozatnak köszönhetően, a dél-koreaiak most 14,4%-ra ugrottak.

Tartalomhoz tartozó címkék: Amazfit 2021 Q3