Szervizeléssel kapcsolatos információk
Személyes ügyfélszolgálat: |
|
Cím: 1095 Budapest, Mester utca 83. Ü1, földszint B épület 1-es üzlet | |
Nyitvatartás: | |
Hétfő: | 9:00-13:00 |
Kedd: | 14:00-17:00 |
Péntek: | 14:00-17:00 |
|
Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje: | |
Hétfő-Péntek: | 09:00-17:00 |
Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége: | |
Telefonszám: | +36 30 288 0066, +36 30 288 4466, +36 1 445 1222 |
Címünk: 1095 Budapest, Mester utca 83. Ü1 földszint, B épület 1-es üzlet, WayteQ Europe Kft.
A jótállással kapcsolatos információk az alábbi linken találhatók: garancia
Segway / Ninebot rollerekkel kapcsolatos garanciális és garancián túli ügyintézés: Segway / Ninebot terméke ügyintézése.
A gyorsabb ügyintézés érdekében, szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:
Személyes leadáskor kérjük legyenek Önnél a következők:
- a készülékhez tartozó jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
- vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
- a hibával összefüggő tartozék(ok)
- amennyiben nem az Öné a készülék a Tulajdonos elérhetőségei (név, cím, telefonszám, email cím
Postázáskor legyen a csomagban:
- elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
- készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
- vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
- pontos és részletes hibaleírás
- hibával összefüggő tartozék(ok)
További teendők okostelefonok leadása előtt:
Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét a szervizbe adás előtt kapcsolják ki, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat. Ennek feltételei:
- minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI)
- az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
- a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
Fizetős javítás esetén – amennyiben bevizsgálás szükséges – a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie.
Fizetős javításkor a postai visszaküldés díja:
- Utánvéttel: 1880 Ft (az utánvét díja 390 Ft)
- Előre utalással: 1490 Ft.
Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható. Kérjük, szervizelés előtt – amennyiben lehetséges – a fontos adataikról készítsenek mentést! Az átvett termék memóriájában, valamint a termékkel átvett adathordozókon lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Szervizelt termékek nyomon követése
Javasoljuk, hogy postai beküldés esetén adja meg email címét!
A Wayteq Europe Kft. szervizes rendszere postai beküldés esetén, a csomag beérkezéséről e-mail-en tájékoztatást küld. A javítás állapota, az email-ben elküldött kódok alapján nyomon követhető Ügyfeleink számára.